מגזין "מקו ועד תרבות"

from Line to Culture – the magazine

תקנון האתר

השימוש ב- www.hafatzim.com , www.hafatzim.co.il כפוף להסכם הבא. בגלישתך באתר זה הינך מתחייב לציית לכללים אלו המהווים לא רק תנאי שימוש מחייבים אלא גם קוד אתי להתנהגות גולשים וניסוח תוכן גולשים באתר. אתר "חפצים" מנסה לקיים, בין היתר, שיח דמוקרטי בין גולשים ולאפשר לך לכתוב חוות דעת על התכנים.

חשוב לנו, ב"חפצים", שתקרא הסכם זה. אולם, אנו יודעים ששפה משפטית עשויה להיות קשה עבור חלק מהמשתמשים, ולכן מובא גם תקציר להסכם; התקציר לא ישמש לפרשנות הסכם זה ולא יהווה חלק מההסכם אלא נועד לנוחיות בלבד.

התקציר: 

  • "חפצים" מפעילה את אתר האינטרנט וזכאית לשנות את כללי השימוש בו בכל עת.
  • "חפצים" אינה מתחייבת שהאתר יהיה זמין ואינה מתחייבת לכך שהתמונות ותיאורי המוצרים יהיו מדויקים.
  • "חפצים" תעשה כמיטב יכולתה על מנת להביא לך את המוצר הטוב ביותר במועד הקצר ביותר, והכל בכפוף לתנאים כאן.
  • האתר עשוי לכלול מעט תוכן שיווקי שבאחריות גורמים זרים.
  • "חפצים" אוגרת מעט מידע אישי ומזהה על גולשיה, והכל כפי שמפורט בהסכם.

1.  כללי: הצדדים להסכם זה הינם "חפצים" בע"מ (להלן: “החברה"), חברה ישראלית רשומה שמקום עסקיה הרגיל הנו: רח' המרד מס' 29, ת"א, לבינך ('המשתמש') ולבין כלל המשתמשים באתר:
www.hafatzim.co.il ,www.hafatzim.com,  ('האתר', 'המשתמשים'). 
תנאי שימוש חלים ויחולו על כל שימוש באתר. החברה מצהירה כי היא בעלת מלוא זכויות הקניין באתר ובתכנים המופיעים בו, וכי היא תיתן את השירותים המצוינים בהסכם שימוש זה ובכפוף לו. החברה רשאית לשנות את תנאי השימוש באתר בכל עת וללא הודעה מראש כאשר כל שינוי מהותי בתנאי השימוש, הכוללים שינוי בתעריפים, זמינות שירותים ופרטיות המשתמשים יחייב הודעה של שבעה ימים מראש על ידי החברה.  הסכם זה ישונה, מעת לעת, על ידי החברה. הסכם זה ישונה בכתב בלבד ויפורסם באתר האינטרנט של החברה. שום עיכוב בביצוע זכות או מניעה משימוש בזכות הנובעת מהסכם זה מצד החברה לא יהווה שינוי ההסכם ולא יהווה השתק.

2.  זמינות השירות: החברה מתחייבת כי תעשה כמיטב יכולתה על מנת לשמור את האתר זמין בכל עת, עם זאת, אין החברה מתחייבת כי האתר יהיה זמין בכל עת והיא רשאית להפסיק את השירות לפי שיקול דעתה לכל משתמש או לכלל המשתמשים, כאשר למשתמש לא תהיה כל טענה כלפי הפסקת שירות, לרבות החזרת כספים או שיפוי בגין נזקים בזמינות השירות.

2.1. בכל שאלה או בירור אפשר לפנות לשרות הלקוחות במייל: info@hafatzim.com או בטלפון: 074-7040355

2.2. בכל רכישה, על המשתמש להצהיר כי קרא תקנון זה וכי המשתמש מסכים לכל תנאיו ולא תהיה לו כל טענה/דרישה/תביעה כנגד החברה/האתר או הנהלתו או מי מנהליה ועובדיה בכל הקשור להוראות והתנאים.

2.3. בכל ספק – רישומי המחשב של החברה בלבד, יהוו ראיה לכאורה לנכונות הפעולות המתבצעות דרך האתר.

2.4. החברה עושה מאמץ כדי לוודא שכל המוצג באתר יהיה מדוייק, עם זאת עלולים להופיע, בתום-לב, אי-דיוקים או שגיאות. החברה לא תישא באחריות לשגיאות אלו או לנובע מהן.

3.  קניין רוחני: כל המידע המובא באתר, למעט מידע המפורט כי סופק על ידי צדדים שלישיים, הינו בבעלותה המלאה של החברה; המשתמש לא יפרסם, לא יפיץ, לא יתרגם, לא ישנה ולא יעתיק כל מידע, עיצוב, שרטוט, תכנית, קובץ, תמונה או כל יצירה אחרת המופיעה באתר ללא הסכמת החברה. כל הפרה של סעיף זה תגרור פיצויים מוסכמים בגין הפרה של 50,000 ש"ח ללא כל הוכחת נזק.


3.1.  איסור על שימוש באתרים אחרים: למשתמש לא תהיה כל זכות להציג תכנים מהאתר, לרבות תמונות, טקסטים או מסגור (
Framing) של כתבות באתרים אחרים או באוספים.


3.2.  כללי לינקים, ציטוט ואזכור: בכל אזכור של האתר יותיר המשתמש המאזכר קישור (
Hyperlink) לאתר ויבהיר, במידה והדבר אינו ברור מאופיו של האתר המקשר, כי האתר והחברה אינם קשורים בצורה כלשהיא לאתר.


3.3.  איסור קצירה: המשתמש, או כל משתמש אחר, לא יפעיל מערכות לקצירת כתובות דואר אלקטרוני מעמודי האתר ולא ישתמש באתר על מנת לאסוף מידע על כל אדם אחר.

 4.  תוכן: האתר עשוי להכיל, בין היתר, תכנים ('התכנים', 'תוכן'). התכנים מובאים  כמו שהם (AS IS) ולעיתים מסופקים על  יד צדדים שלישיים וללא כל אחריות.


4.1.  דמי מנוי ועלות השירות: החברה תהיה רשאית לגבות, מעת לעת, תשלומים בעבור שימוש באתר, עדכון
המידע האישי, שינוי המידע האישי או שימוש חודשי קבוע. עם זאת, נכון להיום השירות באתר ניתן ללא תשלום. 
כל שינוי במדיניות תעריפים זו תחייב את החברה להודיע, באמצעות כתובת הדואר האלקטרוני שלו. למשתמש לא תהיה כל טענה באם לא יפעל לביטול השירות לאחר שינוי החיוב. גביית תשלום – בין התכנים באתר עשויים להתפרסם תכנים אשר יגבה תשלום בעבור הזכות לצפות ו\או להשתמש בהם ('תכני פרמיום') תכנים אלו עשויים להיות כפופים לתנאים והגבלות נוספים.


4.2.  כתבות: החברה תפרסם, מעת לעת, כתבות הנכתבות על ידי צדדים שלישיים או על ידי עובדי החברה; כתבות אלו הינן לנוחיות הקוראים ומובאות כמו שהן (
As-is) הכתבות אינן מהוות ייעוץ כלשהוא בעיצוב או המלצה
לרכישת תכנים כלשהם. אלא אם נאמר אחרת, לחברה זכויות היוצרים הבלעדיות בכתבות אלו.


4.2.1.  תגובות לכתבות: למשתמש תינתן הזכות להגיב לכל אחת מכתבות אלו על ידי שליחת תגובה. כל תגובה תעבור אישור מוקדם של מערכת האתר ועשויה שלא להתפרסם כלל.


4.2.2.  המשתמש מתחייב שתגובתו אינה מפרה זכויות קניין רוחני של צדדים שלישיים, שאינה פוגעת במשתמשים
אחרים או בכל אדם אחר ושאינה מפרה את חוקי מדינת ישראל. המשתמש ישא באחריות הבלעדית לכל
תגובה שתפורסם ומודע לכך שפרטים אודותיו נרשמים, בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה.


4.2.3. המשתמש מודע לכך שתגובות עשויות שלא להתפרסם משיקולים שונים, ושתכנים יתפרסמו בשיקול דעתה
הבלעדי של החברה.


4.3. פורומים: החברה תאפשר למשתמש ליצור קשר עם משתמשים אחרים ולפרסם הודעות בכפוף לתנאים המפורטים בהסכם זה. המשתמש מצהיר כי קרא את הסעיף וכי הוא מודע להשלכות ולנזקים שעשויים להיגרם עקב הפרת הסכם זה למשתמשים אחרים ולאתר, והוא מתחייב לפצות את החברה ומשתמשים אחרים בעקבות כל נזק שיגרום בשימוש בפורומים.


4.3.1.   הרשמה לפורומים: בכדי לפרסם הודעות, ירשם המשתמש לפורום וייתן פרטים מזהים ('פרטים אישיים') הכוללים, בין היתר, כתובת דואר אלקטרוני, טלפון, שם ומידע נוסף שיידרש מעת לעת. המשתמש מצהיר כי הפרטים שסיפק הינם נכונים ויעשה כמיטב יכולתו על מנת לשמור פרטים אלו עדכניים.


4.3.2.  פרסום הודעה בפורום: כל עוד לא נשללה ממנו זכות זו לפי סעיף 1.5, למשתמש הזכות לפרסם הודעות בפורום, הכפופות להוראות סעיף זה:


4.3.3.  איסור שימוש מטריד או פוגעני: המשתמש לא יעשה שימוש באתר על מנת להטריד משתמשים אחרים, בין אם באמצעות שליחה בלתי פוסקת של מסרים ובין אם באמצעות שליחת מסרים פוגעניים או מטרידים.
המשתמש יעשה שימוש בתום לב בפורום; המשתמש לא יתחקה אחר משתמשים אחרים, לא יעקוב אחריהם ולא יאיים עליהם בכל צורה שהיא. המשתמש לא יאיים לחשוף את זהות המשתמשים האחרים באם אלו כותבים בעילום שם ולא יפגע בכבודם. המשתמש לא יגרום נזק לשמם הטוב, לרכושם ולגופם של משתמשים אחרים.


4.3.4.  אחריות לפרסום ההודעות בפורום: המשתמש יהיה אחראי בלעדית לתכנים שיפרסם בפורום, ומצהיר כי ישפה את החברה בגין כל נזק שיגרם לה עקב פרסום תכנים פוגעניים או שמפרים זכויותיו של משתמש אחר. המשתמש פוטר את החברה מכל אחריות לנזקים שיגרמו לו עקב פרסום הודעה על ידי צד שלישי בפורום כיוון שהוא מודע ליכולתה המוגבלת של החברה לפקח אחר שימוש בפורומים.


4.3.5.  מחיקת הודעות: החברה תהיה רשאית להסיר הודעה בפורום לפי שיקול דעתה הבלעדי, והחברה תסיר כל הודעה בפורום באם היא נוגדת את הוראות פרק זה בהסכם.


4.3.6.  זכויות יוצרים בפורום: המשתמש מקנה בזאת לחברה רישיון שימוש בלתי הדיר ומוחלט לעשות כל פעולה ביצירות שיועלו על ידו כהודעות ופרסומים בפורומים. המשתמש יעניק רישיון תוכנה ופטנט לכל פרסום שיבצע בפורום באם אלו תהיינה מוגנות בהגנות אלו, המשתמש יפטור את החברה מכל תביעה כנגדה על עשיית יצירה נגזרת, שימוש נוסף או כל שינוי של פרטי המידע.


4.4. הודעה והסרה:  בכל תוכן שאינו מובא על ידי החברה, לרבות הודעות בפורומים או תגובות גולשים לכתבות (טוקבקים) יופעל הליך של הודעה והסרה על מנת לשמור על זכויותיו של המשתמש תוך איזון זכויותיהם של אחרים.  באם משתמש מוצא בפורום הודעה שעשויה לפגוע בזכויות היוצרים שלו, בשמו הטוב או מפרה את תנאי השימוש בכל צורה אחרת, יפנה ללא דיחוי לחברה ויודיע לה. מרגע שפניה תתקבל, החברה תפנה למשתמש שהעלה תכנים ותודיע לו על קיומה של התלונה ועל זהות המשתמש המתלונן. באם המשתמש שהעלה את התכנים ימנע מלהגיב, החברה תסיר את הפרסום הפוגעני; במידה ויגיב המשתמש שהעלה את התכנים כי הוא עומד מאחורי דבריו ו\או הינו בעל הזכויות בטקסט שפורסם ו\או כי הוא לא סבור שהדברים שפורסמו פוגעים במשתמש שהתלונן, תשאיר החברה את התכנים באתר ותעביר למשתמש המתלונן את הדרך ליצירת קשר עם המשתמש המפרסם.


4.5. פרסומות ותוכן שיווקי:


4.5.1.  העדר אחריות על פרסומות:  החברה תהיה רשאית להציג, מפעם לפעם, מודעות של צדדים שלישיים באתר לקידום ושיווק מוצרים וכן תכנים ממומנים על ידי צדדים שלישיים אשר עשויים להיות (או שלא עשויים להיות) לעניינו של המשתמש. המשתמש מודע לכך כי חלק מהכנסות החברה הינן בגין שירותים אלו ולא תהיה לו כל טענה כנגד הצגת הפרסומות. המשתמש מצהיר כי לא ישתמש בתוכנה לחסימת הפרסומות באתר על מנת לא לפגוע בהכנסות החברה. עוד מצהיר המשתמש כי יפצה את החברה בעבור אבדן הכנסה עקב אי הצגת פרסומות. החברה לא תהיה אחראית לתוכן המודעות שיפורסמו על ידי צדדים שלישיים ולא תהיה ערבה לטיבן. עוד לא תהיה החברה ערבה לאספקת הסחורה שתירכש בעקבות אותם פרסומים ולא תהיה החברה אחראית בכל צורה לנזק שיגרם למשתמש עקב רכישה של מוצרים בעקבות פרסומים באתר.


4.6. אינדקס אתרים ובעלי מקצוע: האתר עשוי להכיל מאגר של בעלי מקצוע ואתרים רלוונטיים. המשתמש מודע לכך שאתרים אלה עשויים להיות שלא לרוחו ו\או לא זמינים בכל עת. המשתמש מודע לכך שאין לחברה חובה לפרסם כל תוכן במאגר ושזו תפרסם בו לפי שיקול דעתה הבלעדי. המאגר מובא כמו שהוא וללא כל אחריות הנובעת מהשימוש בו.

 5.  רישום וביצוע הזמנה באתר


5.1.  תנאי ההרשמה: על מנת להגיב בפורום, לרכוש מוצרים או לבצע פעולות אחרות באתר יהיה על המשתמש להירשם לאתר. רשאים להירשם לאתר תושבי ישראל מגיל 16 ומעלה המחזיקים תעודת זהות תקפה.


5.2.  פרטים אמיתיים: המשתמש מתחייב לציין פרטים אמיתיים, מדויקים ועדכניים אודותיו לחברה וישא בכל נזק שיגרם לו ולחברה כתוצאה ממתן מידע כוזב.


5.3.  שלילת השימוש: לחברה הזכות לשלול את השימוש מכלל המשתמשים, מקבוצת משתמשים או ממשתמש פרטני בכל מקרה ולפי שיקול דעתה הבלעדי. החברה תשלול את הזכות לשימוש בכל מקרה של הפרה מהותית של תנאי שימוש אלו או בהפרה חוזרת ונשנית של תנאי השימוש לאחר התראה. כל הפרה של תנאי השימוש הנוגעים לתוכן פוגעני תביא למסירת המידע על המשתמש לרשויות אכיפת החוק.


5.4.  קשר: המשתמש מתחייב לשמור על תיבת הדואר שלו פנויה על מנת לקבל התראות ולהוסיף את כתובת הדואר האלקטרוני info@hafatzim.co.il לספר הכתובות שלו על מנת למנוע העברה של דואר מהאתר לתא דואר הזבל.
החברה לא תהיה אחראית באם הודעה שנשלחה למשתמש באמצעות הדואר האלקטרוני לא תגיע ליעדה מסיבה זו או אחרת, ומתחייבת לשמור עותקים של הודעות השירות לכלל המשתמשים בעמוד פרטי למשתמש באתר.

5.5. בזמן ההרשמה לאתר, ניתן להרשם לקבלת ניוזלטר באמצעות האימייל. אם בשלב כל שהוא המשתמש התחרט – יוכל להסיר את שמו מרשימת התפוצה באימייל: info@hafatzim.com

5.6. פעולת הרכישה מותנית בהמצאות הפריט במלאי. במקרה והפריט אזל, גם אם עדיין מופיע כקיים באתר, החברה לא תהיה מחוייבת במכירותו ואספקתו. במקרה זה החברה תחזיר למשתמש את מלוא הסכום ששולם או תבטל את החיוב אם בוצע. במקרה זה, לאחר החזרת התשלום, לא תהיה למשתמש שום טענה או תביעה לחברה.

6.  מכירות: האתר עשוי לאפשר למשתמשים, מעת לעת, לרכוש מוצרים המופיעים בו. כמו כל מסחר אחר המבוצע באינטרנט או בכל מקום אחר, יש על המשתמש לנקוט משנה זהירות ולוודא כי תנאי המכירה מובהרים לו. בכל מקרה בו מצוין בעמוד המכירה מידע הנוגד את המפורט בהסכם זה, הוא יגבר על הסכם זה.

6.1. על המשתמש להקפיד על מילוי מדויק של כל הפרטים-  הנדרשים באתר – בהרשמה ובמילוי הזמנה. במקרה שימסור המשתמש פרטים שגויים החברה לא תוכל לערוב שהמוצרים יגיעו ליעדם. במקרה של החזרה עקב פרטים לא נכונים, יחוייב הלקוח בדמי המשלוח.

6.2.  מחירים: המחירים המופיעים באתר הינם המחירים בהם ימכרו המוצרים; לעיתים, לצד מחירים אלו עשויים להופיע מחירים נוספים לרבות “מחיר השוק” ו-”מחיר מחירון”.מחירי המוצרים כוללים מע"מ על פי הדין. מחירים אלו משקפים בחינה של צוות החברה של מוצרים דומים במקומות אחרים. אין מחירים אלו מהווים מדד מחייב כלשהוא והמשתמש מתחייב לבצע בעצמו בחינה לגבי מחירי המוצרים הנרכשים. למען הסר ספק, אלא אם נאמר אחרת, אין  המחירים באתר מהווים הצהרה כי מחיר זה הינו המחיר הזול ביותר בו נמכר המוצר או כי לא ניתן להשיג את המוצר במחיר נמוך מהמחירים המצוינים בו. מבצעים ושוברי הנחה חלים על כל הפריטים באתר מלבד אלו שב-sale.

6.3.  התמונות להמחשה בלבד: המוצרים המופיעים מכילים מפרט טכני ו\או מעשי וכן תמונות. התמונות המופיעות באתר הינן להמחשה בלבד ואינן מחייבות את החברה. המוצרים המשווקים עשויים להיות שונים מתמונות אלו, לרבות בצבעם, בצורתם או בכל דרך אחרת. למען הסר ספק, המפרט הכתוב הינו המפרט המחייב (לדוגמא, משקל, גודל, גובה ועוד). 

6.4.  המלצות על מוצרים: למשתמשים תינתן הזכות להגיש לעיון החברה חוות דעת וסקירות על מוצרים הנמכרים באתר. החברה תבחן חוות דעת אלו ותחליט, על פי שיקול דעתה הבלעדי, האם לפרסמן. המשתמש יהיה אחראי בלעדית לכל חוות דעת שיכתוב ומקנה בזאת רישיון בלתי הדיר לחברה לעשות שימוש בהן למטרות קידום עסקי החברה או לכל מטרה אחרת. חוות הדעת לא יכילו תכנים פוגעניים ולא יפרו את זכויותיהם של צדדים שלישיים.

6.5. מכירות רגילות: אלא אם צוין אחרת, לכל מוצר קיים דף אינטרנט בו ניתן לראות מפרט מלא, תמונות, המלצות גולשים וקישורים לאתר היצרן. חלק מהמוצרים עשויים להימכר על ידי תשלום מחיר נקוב וחלק אחר עשוי להימכר בצורה של מכירה פומבית, הכול לפי הסכם זה.

6.6. הגשת הצעה לרכישה: על מנת להגיש הצעה לרכישה תידרש למלא פרטים מסוימים, לרבות כתובת המשלוח ופרטי כרטיס האשראי של המשתמש. ללא מילוי פרטים אלו לא תשוכלל עסקה והחברה לא תוכל לספק למשתמש את הסחורה. המשתמש יהיה אחראי בלעדית על כל תקלה שתמנע את הגשת ההצעה ו\או תגרום להגשות חוזרות. בכל מקרה בו המשתמש חושש שלא הוגשה הצעתו , עליו  ליצור קשר עם הנהלת האתר בכתובת info@hafatzim.com

6.7. מכירות פומביות: מוצרים מסוימים עשויים להימכר על ידי האתר בהליך של מכירה פומבית. מובהר בזאת כי הליך זה אינו מכרז וכי לחברה שיקול הדעת הבלעדי לסרב לקבלת הצעות כלשהן ממשתמשים.

6.7.1.  העמדה למכירה פומבית: החברה תעמיד מוצרים מסוימים בכמות מסוימת למכירה פומבית ותקצה מועד סיום
למכירה ומחיר התחלתי. המחיר ההתחלתי הינו מחיר המינימום אשר המכירה תחל בו.

6.7.2.  משתמש המעוניין במוצר יגיש את הצעתו באמצעות מערכת האתר לרכישת המוצר; כל הצעה שתוגש תעלה את מחיר המינימום בסכום שיקבע מראש ויפורט בדף האתר כך שהמחיר בו יימכר המוצר לבסוף יהיה המחיר שאיש לא הציע מעליו. הדף יפרט את המחירים שהוצעו עבור ההצעות וכן את ההצעות הזוכות (לדוגמא, אם חמישה פריטים הוצעו למכירה, חמשת ההצעות הגבוהות ביותר תופענה)

6.7.3. לכל משתמש תהיה הזכות להציע כל פעם מחדש לרכוש את המוצר במחיר גבוה יותר על פי סכום התוספת למחיר שיקבע על ידי החברה.

6.7.4. בהגיע המועד בו החברה קבעה כי המכירה תסתיים, יימכר המוצר למשתמש שהציע את הסכום הגבוה ביותר.

6.7.5. לחברה תהיה הזכות במקרים מסוימים לבטל את המכירה בהתאם למפורט בדף המוצר ובאם לא הוצעו מספר
הצעות מינימאליות.

6.7.6. ההשתתפות במכירות פומביות אסורה על עובדי החברה.

6.7.7. במועד סיום המכירה יקבעו הזוכים במכירה הפומבית והם יחויבו בסכום שהוצע על ידם.

6.8. רכישות קבוצתיות: רכישה קבוצתית היא הצעה למכירה של מספר פריטים קבוע במחיר נמוך מהמחיר הרגיל בו המוצר נמכר באתר. המכירה מותנית בכך שעד למועד נקוב ירשמו מספר קבוע של משתמשים המעוניינים לרכוש את המוצר; רק לאחר הרשמתם, כל הנרשמים יזכו לרכוש את המוצר במחיר זה.

6.8.1.  מכירה ליחידים בלבד: השימוש במערכת המסחר ורכישת מוצרים מיועדת לשימוש אישי בלבד. אין לרכוש כמויות סיטוניות ואין לעשות כל שימוש במוצרים שנרכשו ברכישה קבוצתית למטרות מכירתם מחדש אלא בתוך 90 ימים מהיום שבהם הם נרכשו. כל משתמש זכאי לרכוש מוצר אחד בכל רכישה קבוצתית ולא יותר מכך.

6.8.2.  תנאי ביטול: במידה ולא ירשמו מספר הרוכשים הקבוע בדף המכירה, תהיה החברה רשאית לבטל את המכירה. כלומר, אם חמישים רוכשים היו דרושים על מנת לרכוש מוצר כלשהוא בהנחה של  30%, לא יימכר המוצר כלל לאף אחד מהמציעים וכל ההזמנות יבוטלו. המציעים יקבלו הודעה על ביטול הזמנתם בדואר אלקטרוני ויהיו רשאים להזמין מוצרים שונים.

6.8.3.  מלבד תנאים אלו, על כל רכישה קבוצתית יחולו התנאים של רכישה רגילה באתר.

6.9. קופונים: באפשרות המשתמש לממש קופונים וירטואליים שיונפקו על ידי החברה לשימוש באתר. בכל מקרה אין להשתמש ביותר מקופון אחד במהלך רכישה אחת ואין להשתמש בקופון יותר מפעם אחת. קופון שינתן למשתמש מכיל מספר מזהה ומחייב. לא יהיה ניתן להשתמש בקופונים על מנת לשלם על דמי משלוח.

6.10. מלאי: החברה תהיה רשאית, במידה והמוצר שהמשתמש הזמין לא זמין  במלאי או שקיים קושי של ממש להזמינו, לעכב את מועד המשלוח, לבטל את ההזמנה או לספק למשתמש מוצר חלופי בעל מפרט דומה או זהה, והכול בתיאום עם המשתמש ולאחר שהביע את הסכמתו לקבלת מוצר חלופי.

6.11. הנחות: החברה תהיה רשאית, אך לא חייבת, להקנות הנחה מסוימת למשתמשים מסוימים או לסוג מסוים של משתמש, כמו גם לתת לו הטבות שונות. אין במתן הטבות מסוג זה כדי להבטיח כי בעתיד יהיה זכאי להטבות אלו.

6.12. ביטולים והחזרות: המשתמש רשאי לבטל כל מכירה שתבוצע באתר בתוך 14 ימים מיום ההזמנה בכפוף לכך שהמוצר נמצא באריזתו המקורית ולא נפתח. במקרה של ביטול עסקה לאחר חיוב, יחויב המשתמש בדמי ביטול בסך 5% מן העסקה המקורית. החזר כספי יתבצע עבור המוצר עצמו ולאחר החזרתו באריזתו המקורית, למחסן "חפצים" ורק לאחר שעבר בדיקה שהוא תקין. משלוח הפריט המוחזר על חשבון הלקוח. על כל פריט מוחזר להיות באריזתו המקורית וללא כל פגם. "חפצים" הינה בעלת שיקול דעת בלעדי בנושא מצב הפריטים שהוחזרו. ההחזרות למחסן החברה, בדואר או באמצעות חברת הובלות העובדת עם "חפצים". לא ניתן להחזיר פריט שנעשה בהתאמה אישית. זכות הביטול אינה עומדת בעינה לגבי טובין פסידים, קניין רוחני, תוכנת מחשב, שירותים וטובין שהותאמו במיוחד למען העסקה. לא יינתן זיכוי על דמי המשלוח.

6.13. ביטול על ידי החברה: החברה רשאית לבטל כל מכירה באחד מהמקרים הבאים: (1) התרחשה תקלה טכנית שפגמה בהליך הרכישה (2) טעות סופר בתנאי המכירה הובילו למצב בו המכירה אינה כדאית כלכלית (3) כוח עליון, פעולות איבה או טרור (4) העדרו של המוצר מהמלאי (5) בכל מקרה בו מתקיים חשש של ממש כי הרכישה בוצעה בניגוד לתקנון זה או בניגוד לחוק.

6.14. תנאי משלוח: לכל מוצר יקבעו תנאי המשלוח בנפרד, לרבות זמן האספקה ומועדי האספקה. המשתמש יוכל לבחור, בכל הזמנה, בין איסוף המוצר הנרכש ממחסן החברה לבין משלוח המוצרים לביתו, באמצעות משלוחים מדלת לדלת ע"י חברת FedEx .FedEx  יתאמו מראש זמן הגעה, תוך 4 ימי עסקים. 'ימי עסקים' – ימי חול, ראשון עד חמישי, לא כולל ימי ו', שבת, ערבי חג וחול המועד. בכל מקרה של עיכובים הנובעים מהתנהלות חברות המשלוחים , שביתות, אסונות טבע ואירועים ביטחוניים –  החברה אינה אחראית לעיכוב. המשלוחים יבוצעו לכל מקום בארץ ראה בהמשך פירוט ישובים שיש לתאם מראש במשרד. מועדי האספקה הנ"ל לא כוללים כמובן פריטים שאזלו מן המלאי.

6.14.1. דמי משלוח: הזמנה מעל 350 ש"ח לא תחויב בדמי משלוח. הזמנה מתחת 350 ש"ח תחויב בדמי משלוח של 40 ש"ח בחברת FedEx או לפי תעריף מיוחד.
המשתמש יוכל לאסוף הזמנתו, שאושר התשלום עליה, ע"י החברה, במחסן החברה במושב גינתון, בתיאום מראש עם החברה.

6.15.  רכישה: הרכישה תבוצע בצורה מאובטחת על ידי מערכת Tranzilla. במקרים מסוימים עשויה להתבצע רכישה באמצעות סליקה ידנית; במקרים אלו תעשה החברה שימוש בפרטי כרטיס האשראי של המשתמש במסוף הסליקה במשרדי החברה. במקרים מסוג זה המשתמש לא יקבל אישור מיידי על ביצוע העסקה, אלא ימתין עד לקבלת הודעת דואר אלקטרוני מהחברה למחרת היום.


6.15.1.  רכישה באמצעות טלפון: המשתמש יהיה רשאי, באם יחפוץ לעשות כן, לסמן בהזמנתו כי הוא מעוניין לספק את פרטי התשלום באמצעות שיחה טלפונית עם נציג החברה.


6.15.2.  תשלומים וריבית: החברה רשאית, אך לא חייבת, לקבוע מדיניות לתשלום עבור מוצרים בשיעורים חודשיים וכן לגבות ריבית עבור עסקאות אלו. חשוב לציין, אלא אם נאמר אחרת, המחיר עבור מוצרים באתר הינו על בסיס מזומן ותשלום אחד בלבד. ברכישה בסכום העולה על 500 ש"ח ניתן לשלם ב-4 תשלומים ללא ריבית. בכל תשלום יכול המשתמש לשלם בעסקת קרדיט.


7.  פרטיות:


7.1.  מאגר מידע, ניהולו: המשתמש מודע לכך שפרטים אישיים נאגרים  על ידי החברה ושפרטים אלו עשויים להיחשב 'מידע רגיש' לפי חוק הגנת הפרטיות. אשר על כן, מנהלת החברה מאגר מידע בהתאם לחוק הגנת הפרטיות, התשמ"א – 1981. כל משתמש רשאי לעיין במידע עליו במאגר בעצמו, על ידי אפוטרופוס שלו או על ידי בא-כוחו בהתאם לסעיף 13 לחוק הגנת הפרטיות.


7.2.  בקשה לעיון במידע תוגש בדואר אלקטרוני לממונה על אבטחת מידע בחברה בכתובת info@hafatzim.com .


7.3.  דיוור ישיר: מאגר המידע המכיל מידע אישי עשוי לשמש לדיוור ישיר, בין אם באמצעים אלקטרונים ובין אם באמצעים מוחשיים. על ידי הרשמה לאתר, המשתמש מקנה בזאת את הסכמתו המפורשת לקבלת תוכן שיווקי בדיוור ישיר על ידי החברה; במידה ויחפוץ המשתמש להפסיק את משלוח הדיוור הישיר, יפנה לחברה בכתב בכתובת info@hafatzim.com , ויבקש את הפסקת הדיוור. [כמו כן, בסוף כל הודעת דואר אלקטרוני שתשלח על ידי החברה יופיע סעיף זה]


7.4.  עוגיות ומידע על התנהגות גולשים: החברה עשויה לשמור עוגיות (
Cookies) על מנת לזהות את המשתמש ולאפשר מסחר אלקטרוני. עוגיות אלו עשויות לכלול, בין היתר, מידע פרטי על הגולש ואת פרטי החשבון שלו באתר. באם המשתמש ירצה למחוק עוגיות אלו, עליו לעשות כן על ידי גלישה לעמוד הגדרות הדפדפן: כלים >> אפשרויות אינטרנט ולחיצה על "מחק עוגיות". החברה, כמו כן, שומרת מידע על העמודים באתר להם גלש המשתמש.


7.5.  שירותי צד שלישי: החברה עשויה לעשות שימוש בשירותי צד שלישי להם מדיניות פרטיות נוספת השונה ממדיניות זו.


7.6.  נתוני אשראי: החברה שומרת מידע על עסקאות העבר של המשתמש, לרבות רכישותיו בעבר, חיפושיו ועוד ועשויה להשתמש במידע זה על מנת להגדיר העדפות אישיות של המשתמש ולהציע לו שירות טוב יותר, כמו גם לעקוב אחר רכישות עבר ולנסות למנוע זיופים ועבירות אחרות.

חברת "חפצים" מתחייבת שלא להעביר פרטי כרטיס האשראי  לצד ג.


7.7. עיון במידע: בכל עת, ועל פי בקשת המשתמש, תהיה לו הזכות לבקש מהחברה את המידע האגור אודותיו, וזאת במידה ויזדהה מול החברה  בצורה משביעת רצון. במידה והפרטים המופיעים אודותיו במאגר המידע אינם נכונים, תהיה לו הזכות המלאה לתקנם.


8.  מחוז שיפוט:  כל טענה הנוגעת להסכם זה, ביצועו, פרשנותו או אכיפתו על סכום הנמוך מ50,000 ש"ח תובא לבוררות על ידי בורר מוסכם בין הצדדים הבקי בדיני הסחר האלקטרוני, צרכנות ודיני החוזים. הבורר יהיה כפוף לדין המהותי אך לא לסדרי הדין ודיני הראיות, פסק הבורר יהיה מנומק ומגובה בראיות. במידה והצדדים לא יגיעו להסכמה לגבי זהות בורר, ימנה מנכ"ל המועצה הישראלית לצרכנות בורר מוסכם שיפסוק עבור הסכסוך. במידת האפשר הבוררות תנוהל מיום ליום והבורר יהיה מוסמך להוציא צווים זמניים, לזמן עדים ולקבוע את שכרם. בכל סכסוך מעל לסכום של 50,000 ש"ח, הסמכות הבלעדית תהיה לבית המשפט במחוז [ת"א].


9.   ייפוי כוח למסירת פרטים במקרה של שימוש חורג – בכל מקרה של הפרת תנאי השימוש, בין היתר על מנת להטריד, לפגוע או להתחקות אחרי משתמש או לעבור על דיני מדינת ישראל בכל דרך אחרת, נותן בזאת המשתמש ייפוי כוח בלתי חוזר לחברה לפנות לבעל רישיון הבזק אליו מנוי המשתמש לקבלת פרטיו על מנת לנהל תובענה אזרחית או חקירה פלילית כנגדו.

btt