מגזין "מקו ועד תרבות"

from Line to Culture – the magazine

המומלצים של "חפצים"- גוף וטבע

By hhm_hafatzim

פורסם במדור-

סטודיו ספיראל / יוגה בהנחיית קרן ענתבי

קרן ענתבי היא מורה ליוגה ולמשחק וסטודנטית לטיפול בתנועה במכללת סמינר הקיבוצים. למדה יוגה משחק ושירה בניו-יורק. התמחתה והוסמכה בקונדליני יוגה במרכז ארגון ה-3HO בניו-מקסיקו.
וולפסון 9, תל אביב
טלפון: 054.3070132

שני ברנע-מרוז / רפואה סינית ושיאצו

את שני ברנע מכירים "על בשרם" בעיקר בעלי ובני – כשנתפס הגב. לדבריהם, שני עושה נפלאות בדרכי טיפולה – שיאצו ואקופונקטורה. במשפחתי גם אוהבים להתפנק בידיה – סתם כך. ההמלצה מאד חמה בשני המקרים שני ברנע-מרוז היא מטפלת מוסמכת ברפואה סינית ובשיאצו. למדה והתמחתה בארץ ובסין, מטפלת בקליניקה בנווה צדק. צרו קשר עם שני: shaneebarnea@googlemail.com
נווה צדק
טלפון: 052.2967027
אתר אינטרנט

עינת קדר / רפלקסולוגיה ועיסוי רפואי

הרפלקסולוגיה שייכת לתחום הרפואה ההוליסטית (Whole= שלם), הרואה את האדם כיחידה שלמה המורכבת מגוף, נפש ורוח ומגדירה מחלה כמצב שבו אחד או יותר מהמרכיבים הללו יוצא מאיזון. אחד העקרונות החשובים של הריפוי ההוליסטי, הוא שיתוף הפעולה של המטופל בהחלמתו שלו. המטופל יכול לקחת חלק בטיפול ע"י תשומת לב ליציבה נכונה, בחירה בתזונה ופעילות גופנית מתאימים ושינוי דפוסי חשיבה לצורתם החיובית והמועילה. הטיפול הרפלקסולוגי, מלבד הטכניקה עצמה, משקף למטופל את חוסר האיזון במקומות בו הוא יכול להשפיע לטובה ולשפר את מצבו. "חפצים" ממליצה בחום רב על עינת קדר, מטפלת בכירה ברפלקסולוגיה ועיסוי רפואי, בוגרת מכללות באלאנס, Medi-Win (וינגייט) וברושים. עובדת בקופת חולים מכבי טבעי ובקליניקה פרטית.
נאות אפקה, ת"א
טלפון: 054.5423996
אתר אינטרנט

אורית קדר / מחברת הספר "מחלימים בעזרת דבורים"

ספרה של דורית קדר מרתק בהיותו מסמך-עדות של אדם שהטיפול באמצעות ארס דבורים הציל את חייו. הספר מרתק גם בפותחו אשנב מעמיק בסוגיית רפואה עממית, עתיקת יומין. אורית קדר מפרטת בספר מרכיבי ארס הדבורים, מקרי מחלה קיצוניים והחלמה באמצעות ארס הדבורים, היסטוריה של טיפולים בעולם ואף מציינת ביבליוגרפיה ומקורות אינטרנט המעמיקים בנושא מרתק זה.

אביה רכס / שיטת 5 המקצבים

חמשת המקצבים – מדיטציה בתנועה, ריקוד אקסטטי. שיטת חמשת המקצבים של גבריאל רות' היא שיטת תנועה הפתוחה לכל האנשים באשר הם בלא הבדל גיל, עיסוק, רקע או ניסיון קודם בתנועה. חמשת המקצבים הם: Flowing, Staccato, Chaos, Lyrical, Stillness פותחו ע"י גבריאל רות' בעקבות מחקרה ארוך השנים בעולם התנועה, התיאטרון ואומנויות הריפוי. ביחד 5 המקצבים יוצרים גל-WAVE –תנועה מדיטטיבית שבסופו של דבר מאפשרת להגיע לנקודת השקט הפנימי-THE STILLPOINT. כל מקצב ממפה את מקומו של הרוקד כאן ועכשיו ומאפשר שחרור והנעה או זיהוי של קושי או חסימה .
aviyareches@gmail.com
טלפון: 052.3694708
אתר אינטרנט

      btt