מגזין "מקו ועד תרבות"

from Line to Culture – the magazine

המומלצים של "חפצים"- שונות

By hhm_hafatzim

פורסם במדור-

דגים נקיים עד הבית הישר מרשת הדייג

 "מליטה" היא פעילות ייחודית. כל יום רביעי ניתן להזמין דגים שהדייגים דגו באותו שבוע. זהו שיתוף פעולה בין ספינת דייג לבין תמר, המביאה את הדגים המוזמנים עד הבית.
להזמנות ( עד יום רביעי )
למייל: malitafish@gmail.com
טלפון 052-4718373
דף הפייסבוק של מליטה

ספרי השירה לילדים החדשים של שולמית כהן-אסיף, בהוצאת עם עובד

 "ציפור, לאן את נוסעת?" ו"גם לירח יש גומות חן". הספרים, בפורמטים קטנים, באיורים מינימליסטיים יפיפיים, דוגמת תכשיטים שובי לב, של גיל-לי אלון- קוריאל, הם ביטוי להבחנות חיים הכתובים לילדים ומבוגרים ימצאו את לביטוים בחייהם.

"מנה עיקרית" / ספר בישול של לימור לניאדו-תירוש

מפי בשלן ידוע, אשר בישל מספר מתכונים מספר הבישול הראשון של לימור לניאדו- תירוש – "מתכונים פשוטים, שימוש בחומרים עונתיים ושילוב תבלינים מפתיעים – כל מתכון שהכנתי מתוך הספר קיבל ציון לשבח!"
הצדף 1, יפו
טלפון: 052-5389733
אתר אינטרנט

ביה"ס החקלאי מקוה ישראל / מרכז מבקרים מרתק בבית הספר החקלאי הראשון

הכרות עם מבנים ומקום בהם ההיסטוריה של ארץ ישראל פוגשת אדריכלות אירופאית אקלקטית וסיפורי יהודים, הרוצים לבסס חקלאות בארץ ישראל.
חולון
טלפון: 03-5030489
אתר אינטרנט

יקב שורק / יקב ובית ספר לעשיית יין

"יצירת שמחה דרך עולם עשיית היין" הוא חזון יקב ובית הספר לעשיית יין שורק, הממוקם בקיבוץ נחשון שבלב עמק שורק בשפלת יהודה. ביקב נוצר שילוב ייחודי בין יקב עובד, המגדל, מייצר ומשווק יין לבין בית הספר, בו מסלולי לימוד מעשיים ותאורטיים מגוונים.
קיבוץ נחשון
טלפון: 08-9450844
אתר אינטרנט

"שוזרות הולכות" / עמדת שזירה אקטיבית לאירועים

מיטל וליה מגיעות לפני תחילת האירוע ומקימות 'חנות פרחים' מטעם המארח במיקום שסוכם עליו מראש. תוך כדי האירוע השתיים שוזרות קישוטי פרחים לאורחים צמידים, דשיות, זרים לראש, סיכות, שרשראות מפרחים ועוד אלמנטים מעוצבים וייחודיים, שמשמחים, מקשטים ומייפים את האורחים בזרי מתנה אישיים עם ברכה מצורפת מטעם המארח שכיף לקחת הביתה.
http://www.shozrot.co.il/
טלפון: 054-4661131 , 054-5951332
אתר אינטרנט

"לגלות עולם" / הרצאות, מסעות וטיולים אתנו- גיאוגרפיים

חברת "לגלות עולם" מתמחה בארגון טיולים לחו"ל לנוסע העצמאי. נהיגה עצמית, או בליווית מדריכים מקומיים, טיולים מקומיים וטיולים משולבים. חברת "לגלות עולם" מדגישה את הפן התרבותי והמפגש הבלתי אמצעי עם יעדי התיור ומגיעה לאזורים פחות מטויילים תוך כדי יצירת חוויה תרבותית ונופית בלתי נשכחת.
www.legalot-olam.co.il
טלפון: 052-8393550 , 054-6311334
אתר אינטרנט

שירי לנצר / כתובות מצויירות בהתאמה אישית

בנסיבות משמחות, זכינו להכיר את שירי לנצר ואת עבודתה המעניינת. שירי מציירת כתובות צבעוניות בהתאמה אישית להעדפותיו של הלקוח. ניתן להזמין כתובה בעברית ובאנגלית – וציוריה הצבעוניים של שירי מעטרים אותה בחגיגיות מיוחדת. נציין לטובה גם את הדיאלוג הנעים והאישי עם שירי, את התגייסותה ואת הבנתה המעמיקה בנושא. מומלץ בחום.
מושב בית ינאי (פנימיית הדסה נעורים)
טלפון: 050-2025014 , 077-7025014
אתר אינטרנט

התרבוש / טיולים מומחזים בישראל

את "התרבוש" הכרנו לאחר שקבוצות בהנחייתו שוטטו במשך שנים בסמטאות נווה צדק, בסמוך חנות לחנותנו כאן. ראינו את עיניהם הסקרניות של המטיילים, שנהנו מהסבריו תוך שהוא ממחיז דמויות הסטוריות הכרוכות בעברה של השכונה וברחובותיה. הסיורים אותם מנחים מדריכי "התרבוש" מתאימים לקבוצות בגדלים שונים וההנאה – רבה.
לילנבלום 14, תל אביב
טלפון: 03-5106076 , 052-2899713
אתר אינטרנט

שילא, אימון כלבים בגישה אחרת / שמעון ביטון הינו מטפל התנהגותי בכלבים

פגשנו את שמעון כשפנינו אליו בבקשה לכתוב עבורנו כתבה בנושא אילוף כלבים. הדבר המשמעותי ביותר שליווה אותנו לאחר שקראנו את דבריו הוא ש"הכלב הוא בעל חיים שחברתיות היא צורך הישרדותי כמעט שווה ערך למזון". מכאן הדרך להפנים את הדברים ולהבין כי הבעיות הנפשיות שיכולות להיווצר מסביבה לא חיובית, הייתה מאוד פשוטה, היא זהה למנגנון שלנו, בני האדם. גישתו החיובית וה"אחרת" כפי שהוא מכנה זאת חושפת בפנינו את עולמם הרגשי והפנימי של ידידנו הטובים ביותר.
shilladog@gmail.com
טלפון: 054-5654174

      btt