מגזין "מקו ועד תרבות"

from Line to Culture – the magazine

המומלצים של "חפצים"- קניות

By hhm_hafatzim

פורסם במדור-

אדי כלאב / עיצוב וייצור ישראלי בעבודת יד, קו מאופק ואיכות בלתי מתפשרת – החומרים מהם עשוי המותג

מאז שנת 2010 מציג אדי כלאב מדי עונה קולקציה חדשה של פריטי עור לגברים ולנשים. הפריטים, המעוצבים בקפידה, מיוצרים על ידי אנשי מקצוע מהוותיקים ביותר בישראל. שרשרת ייצור זו, שאין דומה לה בארץ, מביאה את הפריטים, המיוצרים באהבה ובמסירות, לכדי שלמות מופלאה. ייחודם של הנעליים והתיקים מבית אדי כלאב בשילוב המדויק המתקיים בהם בין איפוק סגנוני לנגיעות של צבעוניות עזה – בתיפורים, בבטנות ולעתים אף בגוף הפריט עצמו. בזכות שילוב זה נהנים לקוחות אדי כלאב מפריטים בעל אמירה עיצובית במראה קלאסי ועכשווי בו זמנית, כאלה שהם גם נוחים ואיכותיים – וגם מהווים כלי לביטוי עצמי.
לבונטין 4 ת"א, ש"ץ 6 ירושלים, יפו 33 חיפה
א-ה, 10:00-19:00 ו 10:00-14:00 טלפון: 03-6024187 , 02-5633701
אתר אינטרנט

לאונידס / שוקולד בלגי טרי

מזמן כבר הבנו, שאין טעם להלחם בתשוקתנו העזה לשוקולד, פה ושם, לצד ספל קפה איכותי או בסיומה של ארוחה. לשמחתנו הרבה, יש כיום שוקולד איכותי מאוד בישראל – ומבחינתנו זהו תענוג כפול ומכופל אם השקעה כה רבה ניכרת בו. כך אנו יכולים להתענג על כל פרלין שאותו אנו בוחרים ב"ליאונידס", שמייבאת לארץ מבלגיה בכל כמה ימים שוקולד טרי ואיכותי. ניתן גם להזמין הביתה בטלפון או להפתיע אדם יקר באמצעות משלוח מתוק ומקורי. אין לנו ספק שהוא יהנה לפחות כמונו.
אבן גבירול 74 תל אביב
סניפים נוספים בתל אביב וברמת השרון. פרטים באתר. טלפון: 03.6093303
אתר אינטרנט

נופר גלפז / מעצבת אופנת נשים

הערכתנו לדגמיה המאופקים והמוקפדים של נופר גלפז קיבלה משנה תוקף כאשר הכרנו את המעצבת העומדת מאחוריהם. מצאנו כי תשומת לב ומחשבה מעמיקה באה לידי ביטוי בבחירתה בחומרים, בגזרות המחמיאות ובקולקציה בשלמותה. בזכות ראייתה הרחבה ניכר שנופר היא מעצבת במובן העמוק של המילה – ועל כן היא מומלצת ביותר. בואו לבקר.
לבונטין 7, תל אביב 65111
nufargal@yahoo.com טלפון: 03.5601913
אתר אינטרנט

משתלת בית ירוק / הכל לגינה

נעים להגיע ל"בית ירוק" בכפר אז"ר, שהעתיקה את פעילותה לאחר יותר מ-20 שנה בירושלים – בגלל מבחר הצמחים העצום, המיקום הנגיש והשירות האדיב. תמצאו כאן ציוד לבריכות נוי/לגינות מים, שושנות מים, עצים, שיחים, צמחים מטפסים, פרחי העונה, צמחי בית, סידורי פרחים, אביזרי השקיה, פתרונות דישון והדברה, כדים ועציצים, ריהוט גן ועוד.
כביש הכניסה לכפר אז"ר
א-ה 08:00-19:00, שישי וערבי חג 08:00-18:00, שבת וחג 09:00-18:00 טלפון: 03-5347239
אתר אינטרנט

מרינדו / בשר איכותי במשלוח לכל הארץ

מרינדו מתמחה בבשר עגל וטלה ,כולם תוצרת מקומית היישר מרמת הגולן. מאחורי נתחי בשר הטלה המשובחים עומדים צמד חברים אשר מגדלים בעצמם את מעדני הבשר האלה במושב כנף אשר בדרום רמת הגולן. מעבר לאיכות הבשר המעולה ב"מרינדו", "חפצים" ממליצה משום שירות המשלוחים הנפלא – בזכותו ניתן להזמין דרך הטלפון ולקבל במשלוח ישיר הביתה את הבשרים הרצויים. בעת הכנת ארוחה גדולה או לפני חג, שירות זה נח במיוחד – ומנסיוננו גם בוצע באופן חלק ויעיל.
סניף ת"א – זבוטינסקי 120 פ. ה' באייר 2, סניף רמה"ש – אוסישקין 56
לכל סניף שעות פתיחה משלו, ניתן לברר באתר. טלפון: 04-6658550
אתר אינטרנט

שרה משקפיים / חנות אופטיקה מעולם אחר

"משקפיים" היא חנות קטנה ומהנה, בה ניתן להתייחס בתשומת לב לפריט אותו אנו מרכיבים במרכז פנינו – ולכן הוא כה משמעותי. שרה דגן, בעלת המקום, מציגה באופן מפתיע בכל פעם מחדש מסגרות משקפיים מעוצבות ומיוחדות שאותן היא מייבאת באופן אישי. המבחר, לאור כך, אינו דומה לזה הקיים בשום חנות אופטיקה אחרת.
שבזי 14, נווה צדק ת"א
טלפון: 03.5103724
אתר אינטרנט

סיפור פשוט / חנות ספרים

"סיפור פשוט" היא חנות ספרים השוכנת בקירבת מקום לסניף "חפצים" בנווה צדק. אנחנו תמיד שמחים לבקר בה, להתעדכן בכותרים חדשים, להזכר בכותרים ישנים שעדיין לא הספקנו לקרוא ולשוחח עם הצוות הנעים במקום. החנות נקראת כך ע"ש ספרו הידוע של ש"י עגנון, אחד מאנשי הרוח הרבים שחיו ויצרו בנווה צדק. מומלץ לעיין בספרי העיצוב והאמנות ב"סיפור פשוט", שבחירותיהם כמעט תמיד טובות ומעניינות.
שבזי 36, נווה צדק – תל-אביב
א-ה, 10:00-20:00, ו – 09:30-16:00 טלפון: 03.5107040
אתר אינטרנט

נעמה ברוש / תכשיטים בסגנון Fauna & Flora

את התכשיטים אותם מעצבת נעמה ברוש אהבנו ככ', עד שהחלטנו להציג אותם בחנויות "חפצים" בת"א ובירושלים. נעמה מעצבת שרשראות תליון, קשתות ואביזרים שונים תוך שימוש בזהב גולדפיל בשילוב חומרים נוספים: פלסטיק, בד, מתכת ועוד. סגנונה האישי והססגוני מוסיף לכל מערכת לבוש – וגם נפלא כמתנה מיוחדת במינה.
nbrosh@gmail.com
טלפון: 054.4935092

מזא"ה פרחים / סידורי פרחים בהזמנה אישית

אתי פליסקוב מקבלת הזמנות לסידורי פרחים בעיצוב מיוחד ואישי. זרי הפרחים בשזירתה של אתי, המופיעים במקומות בילוי רבים בתל אביב, נעשים מפרחים מוכרים הגדלים בכל עונה ובשילוב צמחי נוי מוכרים פחות שאותן היא משיגה. בנוסף, אתי מקבלת גם הזמנות לעיצוב זרי פרחים עבור אירועים בכל הארץ. "חפצים" שמחה להמליץ על סידורי פרחים אלו, ומזמינה אתכם לשמח את עצמכם – ואחרים – בזר פרחים צבעוני ורענן.
www.mazeflowers.com
טלפון: 052.3919716

      btt