מגזין "מקו ועד תרבות"

from Line to Culture – the magazine

השנה לא מתרוצצים: 10 מתנות מקוריות לחג עד 100 ש"ח

By hhm_hafatzim

פורסם במדור-

עונת החגים בפתח וכמו תמיד היא צפויה להיות גדושה בארוחות, משפחה וחברים. חלקנו פשוט יוצאים לחופש ולחלקנו זו תקופה עמוסה בהתרוצצויות וסידורים, בעיקר בקניונים מלאים באנשים שעומדים בפני החלטות לא פשוטות – אילו מתנות קונים?

משנה לשנה תהליך קניית המתנות מורכב יותר – אנחנו מכירים יותר אנשים, חשוב לנו שהמתנה שלנו תהיה מקורית יותר, וכמובן פרקטית  – שחס וחלילה לא יעבירו אותה הלאה.

כולנו מכירים את המסע הזה. אנחנו נכנסים להר געש של מבצעים או בשמו השני הקניון, ובו כל חנות טוענת שלה יש את המבצע המשתלם ודואגת להדגיש בפנינו מדוע אנחנו חייבים לקנות בה. וזאת, עוד לפני שהחלטנו בכלל לשאול למי קונים מתנה? למי לא קונים? למה קונים לו ולא קונים לאחר? ובאיזה סכום? לעיתים תהליך זה מתיש ביותר.

כדי להקל עליכם קצת בתהליך, ריכזנו עבורכם 10 מתנות מקוריות, מאד שימושיות וגם… לא יקרות.

כל המתנות המוצעות מטה עוצבו ע"י "חפצים" ומיוצרות בלעדית עבורנו, כך שאין לכם מה לדאוג ש"הדודה מהצד השני של המשפחה תביא אותה מתנה…"

אגרטל בועה – אין צורך לקנות זר פרחים כדי ליהנות מפרחים באגרטל. למדנו לחשוב שאגרטלים חייבים להיות גדולים ומרהיבים. בפועל גם "טיפה של צבע" היא תוספת שתשנה את החלל. בשל גודלה היא אינה משתלטת על שום שולחן או שידה והיא מהווה תוספת אסתטיות מעודנת. הגודל לא קובע כבר אמרנו? 45 ש"ח באתר.
קליק למוצר

 

.

אגרטל-בועה

מסגרת תיבת עץ–  מסגרת תיבת עץ קטנה וייחודית, בשני גדלים. תופתעו מהפשטות ואפקט השימוש בה.ב"חפצים" טוענים, שבעת עיצובה של מסגרת לתמונה, יש לקחת בחשבון שבקידמת הבמה הינה תמיד התמונה המוצגת – ולא למסגרת המציגה אותה. אין צורך בצבעוניות יתרה או בפרטים קישוטיים. מתוך מחשבה על עיקרון זה עיצבנו את כל מסגרות התמונה המוצגות לפניכם בחנות הוירטואלית. גם במסגרת תיבת עץ זו הדגש העיקרי ניתן למוצג בתוך המסגרת, וזאת באמצעות מספר פרטים: צורתה מלבנית וגיאומטרית. גוון העץ בהיר וטבעי, ללא גיוון. עובייה של המסגרת הוגדל בכדי להעמיק את המבט לתוכה וכמו למקד בה את תשומת הלב. ניתן להניחה על שולחן העבודה, על שידה או על מדף – כמו גם לתלות אותה על הקיר לתצוגה. אכן, לעיתים די בפריט אחד קטן שצורתו מחממת את הלב. עיצוב בלעדי ל"חפצים".

קליק למוצר

כרית ארוגה עפ"י צילום של גיישות בטוקיו  -לראשונה ב"חפצים" ייצרנו כריות נוי ארוגות מכותנה. ייחודה של הכרית הוא השימוש בצילום לדוגמת הארוגה. כריות הנוי האורגות משתלבות בצורה מאד מעניינת עם כריות הנוי העגולות ממשי פראי. השילוב של החומרים השונים והצורות השונות – העיגול והמרובע, מפתיע בעניין הויזואלית ומעניק תחושה של מרבץ מלכותי.

הדוגמא של כרית נוי ארוגה זאת הוא צילום שנעשה ביפן, שתי גיישות בצילום מגבן.55 ש"ח.קליק למוצר.

גיישות

כרית קטיפה כותנה – קטיפת הכותנה היא, אולי, אחד החומרים הנעימים. הייחודית היא במגע הכה רך ומלטף שלה. 'מעיין' היא כרית עם צבע שונה בכל צד. משחק הצבעים של כרית מעיין הוא כמו "הפתעה". אסור לשכוח שאת קטיפת הכותנה יש לנקות בניקוי יבש בלבד. 85 ש"ח.קליק למוצר

מפות כותנה היביסקוס  –לא בחרנו את השם הזה סתם, מפת היביסקוס ופרחי בר מעניקה תחושה של ארוחה כפרית ומזינה ומגע הכותנה האיכותית משלים את החוויה לאחת מושלמת. החל מ-75 ש"ח. קליק למוצר.

קעריות אישיות – בהשראת דוגמאות "יפניות" אנחנו מודים שלא לכל אחד יש קונטציה יפנית כשהוא רואה את הקערה ה"מתוקה" הזאת ולכן ה"מרכאות", חלק מהיופי שבעיטור המזוגזג בשילוב עם לבן דומיננטי זאת היכולת לתת רמיזה  לכל מקום אחר בעולם. הקערית מתאימה מאוד למנות אחרונות ואם אתם חובבי דגני בוקר, אתם יכולים להתענג עליה. הקערית מופיעה בעיטור כחול ובעיטור אדום, אנו ממליצים את שניהם. 25 ש"ח לאחת. קליק למוצר.

מגש פח מצויר בעבודת יד.כמה קסם במוצר אחד פשוט, נתחיל בלספר שמדובר על ציור בעבודת יד ואת הדגם הפרחוני המעטר אותו מצאנו בקרון צועני ישן (אל תשאלו אפילו איך…). מדוייק להגשת משקאות ונשנושים, מתאכסן בקלות בכל ארון כמעט. 95 ש"ח.קליק למוצר.

מגש-פח

מעמד עוגה מזכוכית – הרטרו מגיע גם למטבח, המילה "אפייה" תמיד תעשה קונטציה של פעם, של ילדות ופשטות. אז החלטנו לעצב את המעמד הזה שישלים אווירת 70'S.  החל מ-45 ש"ח. קליק למוצר.

כלי הגשה BACCELLATTO אובאלי – את המילה Baccelatto  למדנו בדרום איטליה. "בקלטו" זה למעשה שם העיטור ולמי מאיתנו לא עולה ריר כשהוא חושב על ארוחה איטלקית טובה בקאפרי או סיציליה? עד אז אתם מוזמנים ליצור את האווירה הזאת אצלכם בבית במחיר כל כך שפוי. 55 ש"ח. קליק למוצר.

מסגרת 'צפה' גדולה – תודו שגם בעידן הסמארטפונים, עידן שבו אנחנו מצלמים עשרות תמונות מכל סיטואציה ורגע בחיים, לתליית תמונה במסגרת יפה תמיד יהיה קסם ועוצמה, תמיד אנחנו מתעמקים בהן יותר ובנינו, לרב אלה התמונות שבאמת נשמרות לאורך זמן.95 ש"ח. קליק למוצר.

מסגרת-צפה-שחורה

      btt